Allergi tabletter

Min Sambo och min Mamma blir tvugna att ta en allergitablett lite då och då, det kan ibland bero på om de är förkylda, och då känner av allergin extra mycket. Är man allergisk och ska skaffa ett djur så får man allergivänligt eller inte, vara beredd på att ta en tablett ibland, och är man inte beredd på det, nej då kanske man inte ska ha nåt djur alls. Och tänk på att alltid testa med ett vuxet djur av önskad ras, för att försäkra dig om att det går bra, för det blir både hemskt för dig och djuret om du blir tvingad att lämna tillbaka det pågrund av allergin. Även om du inte tål de 3 första raserna som du har fastnat för, så ge inte upp, utan försök med andra tills du hittar något, för det är verkligen underbart att kunna ha ett eller fler djur!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vilken bra blogg!!! Min lilla syster e kvalster allergiker o har asma o jag e stor djur älskare o vill jätte gärna ha ett djur men jag vet inte vad jag kan ha. Snälla hjälp mig!!! <3

2011-01-24 @ 18:18:36
URL: http://ingridochhastar.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Du som äger denna blogg kan du läsa det jag har skrivit på inlägget: "Det raser som flest allergiker äger" svara sen på mailen jag har här under

2012-01-22 @ 10:04:44
Postat av: Cornelia

[email protected]

2012-01-22 @ 10:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0